ASSISTENT STOREMANAGER
Patisserie | 38 uur | Heemstede
Als Assistent Storemanager bij Patisserie Tummers run je volledig je eigen winkel. Je ben dagelijks bezig met het managen en ontwikkelen van jouw team. Je bent voor hen het eerste aanspreekpunt. Naast het verkopen van onze mooie producten, ben je ook verantwoordelijk voor de personeelsplanning, kostenbeheersing, bestellingen, online en offline marketing en voorraadbeheer. Tijdens je inwerkperiode leer je alles over onze prachtige patisserie. Na twee weken ben je er klaar voor: je bent nu een echte Tummers-ambassadeur!
Over Patisserie Tummers
Bij Tummers bakken wij zoals sterrenchefs koken; met hoogwaardige grondstoffen en ingrediënten, culinaire bezieling én jarenlange ervaring. Sinds 1921 bakken we bij Tummers kwalitatief hoogstaande en smaakvolle patisserie en onze patissiers maken daarbij alles in eigen keuken. Dat heeft er toe geleidt dat vandaag de dag niet alleen Heemstede bekend is met onze patisserie, maar ook de rest van Nederland ons steeds beter leert kennen.
Wat ga je doen?
- Je stuurt de dagelijkse gang van zaken aan in de winkel;
- Je zorgt ervoor dat de presentatie zowel binnen als buiten helemaal top is, zodat alle aandacht uit kan gaan naar dé ultieme patisseriebelevenis;
- Je begeleidt, coacht en geeft leiding aan de winkelmedewerkers;
- Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen en het voorraadbeheer;
- Tevens ben je verantwoordelijk voor de personeelsplanning en kostenbeheersing;
- ’s Morgens zorg je dat de winkel er netjes uit ziet en de vitrines mooi zijn gevuld;
- Je zorgt voor lekkere hapjes om te proeven voor de klant;
- Een vraag van de klant? Met jouw enthousiasme weet je de klant te inspireren, en met een tevreden gevoel te laten vertrekken;
- Uiteraard enthousiasmeer je jouw collega’s en neem je veel eigen initiatief!
Jij…:
- Bent enthousiast! Je wordt er blij van om anderen te helpen en te laten genieten van de lekkerste producten;
- Hebt al leidinggevende ervaring en skills;
- Hebt aantoonbare ervaring met gastgerichtheid en affiniteit met horeca;
- Bent leergierig. Je vindt het leuk om zoveel mogelijk te leren om beter te worden in je vak;
- Werkt oplossingsgericht, stresst niet te snel en hebt een hands-on mentaliteit;
- Bent beschikbaar voor 5 dagen, zowel doordeweeks als in het weekend;
- Organiseert van het beheer en het onderhoud van de website;
- Fungeert als sparringpartner van de directie en collega-managers op het gebied van marketing.
Wat bieden wij?
- Een veelzijdige baan in een gezellig team;
- Veel mogelijkheden om door te groeien;
- Een leerzame inwerkperiode;
- Uiteraard kun je elke dag genieten van ons lekkere brood;
- Salariëring naar Bakkers cao.
Interesse?
Heb je interesse? Reageer snel op deze vacature, dan maken wij graag kennis. Stuur je sollicitatie (CV en motivatie) naar info@bestelbijtummers.nl.
—
Soort dienstverband: Fulltime, Vaste baan
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibele werkuren
- Weekendbeschikbaarheid
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Bedrijfsfeesten
- Bedrijfsopleiding
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Collectieve zorgverzekering
- Flexibele werkuren
- Kerstpakket
- Kosteloos parkeren
- Productkorting werknemers
Soorten aanvullende vergoedingen: